كشاورزی و دامپروری

سازمان دامپزشکی: کشتار زیاد شد/ قیمت مرغ هفته آینده سقوط آزاد می کند!

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته آینده سقوط می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری تسنیم علیصفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته آینده سقوط می کند.

وی افزود: با توجه به تدابیری که در وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده منتظر سقوط آزاد قیمت مرغ  از روز شنبه باشید.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: امروز ۱۴۳ ماشین مرغ وارد میدان بهمن شد که نتایج آن از هفته آینده مشخص می شود و نتایج آن از هفته آینده مشخص می شود و به قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومان می رسد.

قیمت مرغ زنده بر اساس برسسی های سازمان حمایت ۱۵ هزار تومان تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که تا به دست مصرف کننده برسد همان ۲۰۴۰۰ تومان می شود.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: قیمت فعلی مرغ متاثر از شرایط ورانی بازار و افزایش مقطعی تقاضای بازار است؛ البته باید در نظر داشت که قیمت این محصول از قیمت نهاده ها و سایر هزینه های تولید نیز متاثر و عدم ترخیص به موقع آنها بر روی قیمت تمام شده تاثیر می گذارد.

ماکنعلی با اشاره کاهش جوجه ریزی مقطعی جوجه ریزی  اظهار داشت: در قضیه افزایش قیمت مرغ یک عده ای سوداگری کردند و  عده ای نیز برای خرید این محصول حجوم بردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا