امور زیربناییراه و ساختمان

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پی ترور شهید فخری‌زاده

سردار محمد در پی شهادت دانشمند گرانقدر دکتر محسن فخری‌زاده گفت: تلاشگران و متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه راه این شهید بزرگوار و در مسیر استقلال و عزت کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پی ترور دانشمند برجسته کشور «دکتر محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

جامعه علمی ایران بار دیگر در فراق یکی دیگر از عالمان و دانشمندان خود به سوگ نشست. این استاد نامدار و دانشمند عالی‌مقام توانست در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور دِین خود را به کشور ادا کند و قدرت بازدارندگی کشور را ارتقا بخشد و این همان اصل مهمی است که استکبار جهانی و در رأس آن صهیونیسم بین‌الملل، آن را بر نمی‌تابند.

دشمنان کوردل این نظام مقدس که چشم دیدن رشد و پیشرفت فرزندان این انقلاب را ندارند، با هر ابزار و حربه‌ای به دنبال متوقف کردن قطار پیشرفت علمی و توسعه کشور هستند و در این مسیر به هر اقدام سخیف و ناجوانمردانه‌ای متوسل می‌شوند اما غافل از این هستند که درخت تنومند این انقلاب از ابتدا، با همین خون‌های پاک و شریف آبیاری شده است.

امید واثق دارم تلاشگران و متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه راه این شهید بزرگوار از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و انتقام خون شهید فخری‌زاده را با استقلال، خودکفایی کشور و بومی‌سازی علم و فناوری در عرصه‌های مختلف خواهند گرفت.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام شنیع و تروریستی، شهادت این دانشمند برجسته را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفداء، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران و خصوصاً خانواده این شهید عالی‌مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدواند متعال برای وی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل مسألت دارم.

۸ آذر ۱۳۹۹

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا