بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۸

امروز سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند اصفهان و بهنوش ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، دامداری تلیسه نمونه و کشت و صنعت دشت خرمدره در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۳هزار و ۵۴۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۹۰هزار و ۷۹۷واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۱۸میلیارد و ۲۳۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۶هزار و ۶۳۳میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۸۳۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند اصفهان و بهنوش ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های رادیاتور ایران، پارس خودرو و کربن ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۷۰۱میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۵۱میلیارد تومان در ۷۹۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۷۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۳۲۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، دامداری تلیسه نمونه و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، شهرسای و خانه‌‌سازی باغمیشه و فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا