بورسبورس اوراق

بادزهی ۱۶۷ درصدی بورس طی ۸ ماهه ۹۹

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۶۵ روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۸۵۴هزار واحد رشد، بازدهی ۱۶۷ درصدی را در این مدت نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سالجاری و تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۶۵روز معاملاتی، تعداد ۱۵۲۷میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۸۷۷۷هزار و ۷۱۳میلیارد ریال در ۲۵۷میلیون و ۹۰۶هزار و ۶۸۱دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸۲۹میلیارد و ۸۸۷میلیون سهم به ارزش ۹۳۹۲هزار و ۱۲۶میلیارد ریال در ۹۷میلیون و ۳۹۷هزار و ۶۳۷نوبت در بازار اول، ۶۴۴میلیارد و ۸۳۳میلیون سهم به ارزش ۸۲۰۳هزار و ۹۷۲میلیارد ریال در ۱۵۱میلیون و ۲۹هزار و ۸۴۰نوبت در بازار دوم، ۸۴میلیون برگه به ارزش ۸۲هزار و ۴۵۲میلیارد ریال در ۱۴هزار و ۷۹۰نوبت در بازار بدهی، ۷۳۳میلیون قرارداد به ارزش ۱۵هزار و ۵۹۰میلیارد ریال در ۳۷۱هزار و ۲۰۹نوبت در بازار مشتقه و ۵۱میلیارد و ۹۱۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۰۸۳هزار و ۵۷۲میلیارد ریال در ۹ میلیون و ۹۳هزار و ۲۰۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲هزار و ۹۰۰واحد آغاز کرده است، تا پایان هفته گذشته با ۸۵۴هزار و ۳۴۹واحد رشد، معادل ۱۶۷ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۶۴۷هزار و ۴۷۲واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲ میلیون و ۶۲۰هزار و ۵۴۲واحدی به ترتیب ۱۷۸ و ۲۴۰۸درصد افزایش داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا