بورسبورس اوراق

اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی عامل موفقیت در واگذاری سرخابی‌ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی عامل مهمی در موفقیت خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش آرمان اقتصادی، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس و آثار ناشی از آن در فوتبال و ورزش کشور گفت: تلاش‌های سه ساله و در واقع شهامت و درایت وزیر و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی‌ها ارزشمند و ستودنی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس احترام به خواست مردم و آینده‌دار کردن این دو باشگاه از مسیر فراهم کردن امکان نظارت بیشتر آنها بر امور این دو باشگاه به‌عنوان سرمایه ملی است.

وی گسترش مشارکت و نظارت مردم را نتیجه مهم این تصمیم دولت و کشور با تلاش‌های بی‌وقفه وزیر ورزش و جوانان دانست و تصریح کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس امیدهای بخش خصوصی را برای مشارکت در امور کشور بالا می‌برد، ضمن اینکه دو تیم از بن‌بست‌های مالی و مدیریتی دوره‌های گذشته خارج می‌شوند و با رفع تنگناهای مدیریتی و غیرلازم دولتی، بازدهی مدیریتی و عملکردی بهتری را از آنها در آینده انتظار داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: واگذاری و خصوصی شدن  پرسپولیس به‌عنوان یک استراتژی توسعه فوتبال و ورزش از سال‌های گذشته مطرح بوده و اکنون به مرحله اجرا رسیده است، ولی تضمین موفقیت آن نیازمند یک تلاش همه جانبه ملی است و بایستی از طریق مشارکت عمومی مردم با تجدیدنظر در روش برنامه‌ریزی و اجرا، مدیریت نوین آنها مطابق با ضرورت‌های جدید فوتبال و ورزش  کشور تحقق پیدا کند.

سمیعی اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی را عامل مهم موفقیت در پروسه خصوصی شدن دو باشگاه دانست و افزود: دولت و وزارت ورزش و جوانان با این واگذاری و سبک کردن بار اجرایی خود در حقیقت به بخش خصوصی کمک می‌کنند تا نقش مهم خود را در کلیه فعالیت‌های اجتماعی از جمله ورزش برعهده گیرد و من تصویر بلندمدت خصوصی شدن پرسپولیس را برای ورزش و فوتبال کشور مثبت می‌بینم.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا