بورسبورس اوراق

از سرگیری دوباره عرضه‌های اولیه/ عرضه "چخزر" فردا در فرابورس

تعداد ۳۵میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، فردا(سه‌‌شنبه) با نماد معاملاتی "چخزر" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، تعداد ۳۵میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین معادل ۱۷.۵درصد سهام این شرکت، فردا(سه‌‌شنبه) در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۴ هزار تا ۲۵ هزار ریال برای هر سهم و با سهمیه ۲۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین و متعهدین خرید نیز شرکت کارگزاری صبا تامین به میزان ۲۵ درصد و شرکت تامین سرمایه‌گذاری صبا تامین به میزان ۲۵ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در اینستاگرام پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

گفتنی است تعداد ۳۵میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در حالی سه‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۳۰میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۵میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است عرضه اولیه سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین  فردا(۱۱ آذر) از ساعت ۱۳ تا ۱۷ انجام می شود.

شرکت چوب خزر ۲۹ دی سال ۶۹ به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و به موجب مصوبه مجمع فوق‌العاده ۲ آبان سال ۸۵ نام شرکت به صنایع چوب خزر کاسپین تغییر یافت.

۹۹.۹ درصد سهام این شرکت با ۲۱۱ نفر نیروی انسانی به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین تعلق دارد و واحد تجاری اصلی هلدینگ تاپیکو محسوب می شود. سرمایه شرکت در بدو تاسیس بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی ۵ مرحله به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

فعالیت اصلی شرکت تولید، بازاریابی، فروش و صدور انواع محصولات چوب مانند MDF ضخیم و نازک و روکش شده، پارکت، صفحه‌کابینت، انواع ورق و  فوم PVC و … است.

شرکت از زمان تاسیس تا سال ۷۹ فعالیت عمده نداشته و از این سال تکمیل کارخانه در ارتباط با اجرای طرح MDF شروع و به موجب پروانه بهره برداری صادره از ۲۱ تیر سال ۸۵ توسط وزارت صنایع و معادن، بهره برداری از کارخانه با ظرفیت ۳۳۵۰۰ مترمکعب در سال از یک مهر سال ۸۳ آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا