بین الملل

ارزش بیت کوین پس از سقوط در هفته گذشته، به بالاترین رقم رسید

ارزش بیت کوین کمی پس از رسیدن به آستانه ۱۹۰۰۰ دلار برای اولین بار از دسامبر ۲۰۱۷، هفته گذشته سقوط کرد ولی دوباره در روز دوشنبه تا ۱۸۵۰۰ دلار بالا رفت.

 به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، برترین ارز مجازی دنیا، بیت کوین، پس از سقوط شدید در هفته گذشته دوباره بهبود یافت. ارزش بیت کوین با ۲ درصد افزایش، در روز دوشنبه به ۲۰ هزار دلار نزدیک‌تر شد و به ۱۸۵۰۰ دلار رسید.

 جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی.

همچنین بخوانید

 این افزایش قیمت در شرایطی ایجاد شده که ارزش این ارز مجازی در روز پنجشنبه تا ۱۶۲۰۰ دلار سقوط کرده بود. قیمت بیت کوین ۱۵ درصد طی ۴ روز گذشته افزایش یافت و در اولین ساعات روز دوشنبه به ۱۸۷۰۰ دلار رسید. میزان تجارت ۲۴ ساعته این ارز مجازی برابر با ۲۴.۸ میلیارد دلار است.

 قبل از سقوط قیمت بیت کوین در هفته قبل، ارزش آن به بالاترین رقم طی سه سال گذشته رسیده بود. بیت کوین کمی پس از رسیدن به آستانه ۱۹۰۰۰ دلار برای اولین بار از دسامبر ۲۰۱۷، سقوط کرد.

 سایر ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا که معمولاً دنباله‌روی روند بیت کوین هستند هم در روز دوشنبه افزایش قیمت داشتند. ایکس پی آر و تتر تنها ارزهای مجازی بودند که کاهش قیمت داشتند , به ترتیب ۱.۷ و ۰.۵ درصد پایین آمدند.

اتهای پیام/۱۰۶

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا