بین الملل

تعطیلات کرونایی در انگلیس موارد ابتلا را ۳۰ درصد کاهش داد

بر اساس مطالعه ای که توسط کالج امپریال لندن انجام شد، موارد ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس پس از تشدید محدودیت های قرنطینه و تعطیلی سراسری در ماه نوامبر به میزان ۳۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از بلومبرگ، بر اساس مطالعه ای که توسط کالج امپریال لندن انجام شد، موارد ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس پس از تشدید محدودیت های قرنطینه در ماه نوامبر به میزان ۳۰ درصد کاهش یافت.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

در این گزارش که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است که یافته ها نشان می دهد در حالی انگلیس از تاریخ ۵ نوامبر وارد یک تعطیلی قفل چهار هفته ای شد که موارد ابتلا رو به افزایش بود و به دنبال آن با اجرای محدودیت های ملی نرخ ابتلا کاهش چشمگیری یافت.

این گزارش یافته هایی را تایید می کند که بر اساس آنها، “برای جلوگیری از رشد اپیدمی و کنترل این ویروس در برخی مناطق نیاز به اقدامات سختگیرانه تری وجود دارد”.

این نتایج در حالی اعلام شد که تعطیلی ها در انگلیس قرار است در هفته جاری به پایان برسد و بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور با مخالفت برخی از اعضای حزب محافظه کار خود در مورد برنامه وی برای جایگزینی تعطیلی قفل با یک سیستم چند لایه محدودیتی برای مناطق مختلف روبرو است. این امید وجود دارد که توزیع واکسن کرونا از ماه آینده آغاز شود.

انگلیس آماده است تا اولین کشوری باشد که واکسن آمریکایی فایزر و واکسن آلمانی بیونتک را تایید می کند. طبق گفته یک منبع آگاه، تایید این واکسن ها شاید طی روزهای آتی رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا