امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

جذب سرمایه ‏های خصوصی در بخش کشاورزی تسهیل شود

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد بر تسهیل جذب سرمایه ‏های بخش خصوصی و رفع موانع تولید و سرمایه‏ گذاری در بخش کشاورزی تاکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در اولین جلسه «کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی» به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جهش تولید و افزایش سرمایه گذاری در کشور اشاره کرد و افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برای تسهیل و روان سازی تولید، ضروری است.

احمدعلی کیخا با اشاره به محدودیت‌های منابع بودجه‌ای و تسهیلاتی بخش دولتی، جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: اولویت اول کارگروه باید پیگیری و حل مسائل با استفاده از ظرفیت داخل وزارتخانه باشد و چنانچه مشکلاتی فرابخشی وجود داشت لازم است از ظرفیت سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های بیرونی برای حل مشکلات بهره برد.

در این نشست، میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور نیز دیدگاه‌ها و تجربیات خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع قانونی و همچنین نحوه تعامل کارگروه بخش کشاورزی با ستاد مذکور، ارائه کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا