ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

افزایش ظرفیت نوآورانه اقتصاد دیجیتال با امضای موافقت‌نامه ۳ جانیه

با امضای موافقت نامه میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ایرانسل، همکاری در ارتقای فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و محتوای الکترونیک با استفاده از شبکه سازی شرکت‌های دانش بنیان توسعه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، موافقت نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت ایرانسل و یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات با هدف بهره مندی از ظرفیت‌ها در زمینه نوآوری‌ها و فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال، تولید محتوای الکترونیک و بهره گیری از فرصت‌های فناورانه برای پاسخ به نیازهای کشور در این زمینه امضا شد.

“حمایت از توسعه شتاب دهنده‌ها و سایر نهادهای واسط در این حوزه و فناوری‌های وابسته”، “حمایت از توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین در این حوزه متناسب با نیازهای کشور” و “همکاری در ارتقای فناوری‌های این حوزه با استفاده از شبکه سازی شرکت‌های دانش بنیان” از تعهدات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این موافقت‌نامه همکاری است.

همچنین بخوانید

شرکت ایرانسل نیز ضمن استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، شتاب‌دهنده‌های نوآوری و استارتاپ های فعال داخل کشور در این حوزه، متعهد به سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰ میلیارد پیامک از مجموع بالک تبلیغاتی و تعاملی پیامکی تخصیص یافته از سوی ایرانسل در طرح‌های توسعه اقتصاد دیجیتال و تولید محتوای الکترونیک خواهد بود.

این شرکت تعهد می‌کند به مقدار مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از پیامک تخصیص یافته از مجموع بالک تبلیغاتی را برای تبلیغات، تولید محتوا، ساخت فیلم، پرسپکتیو، نصب چاپ و اجرای مجموعه‌های دانش بنیان، فناور و استارتاپ‌های وابسته و یا مورد حمایت ایرانسل اختصاص دهد. حمایت از برگزاری رویدادها و کارگاه‌های آموزشی، شبکه سازی، ترویجی، جذب سرمایه از دیگر محورهای موافقت‌نامه یادشده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا