بانکبانک و بیمه

بهره مندی سه روستای محروم استان چهار محال و بختیاری از آب سالم

با مشارکت بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، سه روستای محروم استان چهار محال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، طی مراسمی و با حضور اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک و جمعی از مدیران استانی، طرح آبرسانی به سه روستای محروم دهگاه، فاج و گاهکده از توابع شهرستان لردگان استان چهار محال و بختیاری افتتاح شد.

اسماعیل لله گانی در این مراسم گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به منظور کمک به توسعه و بهبود شرایط مناطق محروم و رفاه حال بیشتر مردم شریف مناطق کمتر توسعه یافته کشور ساکن در این مناطق، در طرح آبرسانی به این سه روستا مشارکت کرد.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: این بانک در سال جهش تولید، گام های مثبتی در راه اشتغال کشور برداشته است و ارائه خدمات مطلوب به حوزه سلامت کشور، ساخت مدرسه و مشارکت در طرح های آبرسانی به مردم شریف مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله برنامه های مهم این بانک اجتماعی و سلامت محور است که تاکنون انجام شده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لله گانی در پایان اظهار داشت: با همراهی و مشارکت مسئولان استانی، بانک رفاه کارگران تلاش می کند در حد توان خود در رفع نیازمندی های مردم شریف مناطق کمتر توسعه یافته کشور گام بردارد و دین خود را نسبت به کشور و جامعه به نحو احسن ادا کند. 

گفتنی است، این پروژه با مشارکت بانک رفاه کارگران و همت گروه مهندسی – رزمی و پدافند غیر عامل ۴۰ صاحب الزمان سپاه پاسداران استان اصفهان از ابتدای مرداد ماه سال جاری شروع شد و در ۳۰ مهر ماه به پایان رسید. با بهره برداری از این طرح ۲۰۰ خانوار محروم این سه روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا