خودروصنعت، معدن، تجارت

امدادخودروهای متفرقه از بازار حذف می شوند

قرار است با تفاهمات انجام شده میان امداد خودروی ایران و اتحادیه تعمیرکاران خودرو دغدغه مردم در تعمیر خودرو در محل و انتقال آن به تعمیرگاه برطرف شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، در حال حاضر تعمیر خودرو یکی از دغدغه های جدی مردم است که باید در این رابطه تأمین قطعه و ارائه خدمات مناسب از سوی شرکت های خودروساز در اولویت قرار گیرد.

 در همین زمینه اتحادیه تعمیرکاران خودرو قرار است تفاهم نامه ای را با امدادخودرو ایران منعقد کند تا براساس آن مشتری برای تعمیر خودرو سرگردان نبوده و این دو نهاد با همکاری اتوسرویس، تعمیرکاران معتبر را به مشتری معرفی کنند. علاوه بر این حمل خودروهای معیوب و تعمیر در محل نیز دغدغه جدی برای مردم است که برخی شرکتهای متفرقه با شناسایی این موضوع و دریافت قیمت های مختلف درصدد سود بیشتر از مشتریان هستند.

در قالب تفاهم نامه ای که قرار است میان اتحادیه اتوسرویس امداد خودرو ایران و اتحادیه تعمیرکاران خودرو منعقد شود تمام محصولات شرکت های خودروسازی در چارچوب ارائه خدمات این تفاهم نامه قرار می گیرند و مشتریان از این باب نگرانی نخواهند داشت علاوه براین فعالیت شرکتهای متفرقه امدادی نیز در آینده متوقف خواهد شد به نحوی اگر شرکت امدادی خواستار فعالیت باشد باید با این سه بخش همکاری کند در غیر این صورت امکان فعالیت نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا