صنعت، معدن، تجارت

بازار خودرو همچنان راکد است/ دلالان از بازار خارج شدند+ جدول قیمت

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: بازار خودرو همچون هفته های گذشته همچنان راکد است و هیچ خرید و فروشی انجام نمی شود، چرا که بازار دیگر جذابیتی برای دلال ها ندارد.

همچنین بخوانید

نعمت الله کاشانی نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: بازار خودرو همچون هفته‌های گذشته همچنان راکد مانده و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود و از سویی دیگر با توجه به اینکه نرخ دلار تقریباً به ثبات رسیده، قیمت خودرو نیز همچون دو هفته قبل است و کاهش بیشتری نداشته است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران افزود: چنانچه دو خودروساز کشور این روندی که برای رشد تولید در پیش گرفته اند و تقریباً نسبت به پارسال تولیدات خود را ۳۰ درصد افزایش داده اند، ادامه دهند احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عرضه خودرو نسبت به تقاضا بیشتر شده و فقط مصرف کننده واقعی در بازار حضور دارد و بازار دیگر جذابیتی برای دلالان ندارد؛ پول‌هایی که وارد بازار خودرو شده بود در حال خروج از این بازار است.

کاشانی نسب گفت: با توجه به اینکه معامله خاصی در بازار انجام نشده، نمی‌توان قیمت جدیدی برای خودرو اعلام کرد و قیمت‌ها همان قیمت‌های یکی دو هفته گذشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی، میانگین قیمت خودروهای پرفروش بر اساس آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی به شرح جدول زیر است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا