امور زیربناییراه و ساختمان

یک عزل، دو نصب در بین معاونان وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه وشهرسازی در احکام جداگانه‌ای "احمد اصغری مهرآبادی" را به‌‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و "علی نبیان" به‌‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد اسلامی در حکم انتصاب "احمد اصغری مهرآبادی" به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و تصویب هیأت محترم وزیران و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌نمایم.

همچنین وزیر راه وشهرسازی در حکم جداگانه ای، خطاب به "علی نبیان" بیان کرد: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی شما را به سمت رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب می کنم.

بنابر این گزارش "احمد اصغری مهرآبادی" پیش از این قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و"علی نبیان" پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا