بورسفرابورس

نام دو شرکت در تابلوی فرابورس درج شد

نماد معاملاتی شرکت‌های تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان و گسترش صنایع روی ایرانیان در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط به عنوان دویست و سی و یکمین نماد معاملاتی(یکصد و سی و نهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌‎های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که در تاریخ ۱۶ شهریور امسال پذیرش و در ششم دیماه جاری نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی “فتوسا” در گروه فلزات اساسی، زیرگروه تولید فلزات گرانبهای غیرآهن روی تابلوی فرابورس نشسته است.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان (سهامی عام) نیز پس از کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و سی‌اُمین نماد معاملاتی(یکصد و سی و هشتمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

شایان ذکر است شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان هم که در تاریخ ۳ شهریور امسال پذیرش و در ششم دیماه جاری نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی “فگستر” در گروه فلزات اساسی و زیرگروه تولید فلزات گرانبهای غیرآهن روی تابلوی فرابورس به ثبت رسیده است.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در اینستاگرام آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا