بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۰/۱۰

امروز سهامداران شرکت‌های کمک فنر ایندامین، به پرداخت ملت و گروه دارویی برکت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و مواد اولیه دارویی البرز بالک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۳هزار و ۸۵۷واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۸هزار و ۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۲۲۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۲هزار و ۹۶۸میلیارد تومان در ۲ میلیون و ۱۹۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کمک فنر ایندامین، به پرداخت ملت و گروه دارویی برکت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی بوتان، شیشه و گاز و بانک کارآفرین بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۱۸۳میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴هزار و ۸۹۶میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۴۷هزار نوبت، آیفکس ۲۴۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۷۳۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و مواد اولیه دارویی البرز بالک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، کشت و صنعت دشت خرمدره و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا