بانکبانک و بیمه

دور تازه تمهیدات حمایتی بانک توسعه تعاون از فعالان اقتصادی

بانک توسعه تعاون در ادامه اقدامات حمایتی خود از فعالیت‌های مولد اقتصادی در برابر پیامدهای همه‌گیری ویروس کووید ۱۹، دور تازه‌ای از تمهیدات ویژه را برای کمک به صاحبان کسب‌وکارها در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این بسته سیاستی بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی افرادی که موعد پرداخت آن در آذرماه سال ۱۳۹۹ بود (اعم از قرض‌الحسنه و سایر تسهیلات) با رعایت ضوابط شورای پول و اعتبار، به پایان دوره بازپرداخت اقساط این تسهیلات منتقل خواهد شد.

همچنین با تصمیم هیئت‌مدیره بانک، تسهیلات با بازپرداخت به صورت دفعی که موعد بازپرداخت آن‌ها در آذرماه سال جاری بود نیز به یک ماه بعدازآن منتقل و استمهال موارد مشمول این بند از احتساب و اخذ هرگونه جریمه و کارمزد اضافی مستثنا شد.

علاوه بر آن، اشخاص مشمول این موارد استمهالی در بازه زمانی آذرماه سال جاری، مشمول محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بانکی ناظر بر اشخاص دارای بدهی غیر جاری نخواهند شد.

چنانچه سررسید چک‌های صادره مشتریان مشمول در دوره زمانی آذرماه سال جاری باشد و منجر به برگشت چک و صدور گواهی‌نامه عدم پرداخت شود، در صورت تسلیم تقاضای خود به بانک توسعه تعاون تا یک ماه پس از تاریخ برگشت چک صادره، مشمول ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های قانون چک نیستند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این مصوبه، به شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا