بورسبورس اوراق

افت ۸۷هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۸۷هزار و ۴۱واحد کاهش، معادل ۶.۲۳درصد افت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت تعداد ۴۴میلیارد و ۴۸۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۱۷هزار و ۱۹۱میلیارد ریال در بیش از ۷میلیون و ۵۳۹هزار و ۸۲۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۴.۵۵، ۱۷.۹۹ و ۲۱.۴۳ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۱۸۳۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۹هزار و ۲۰۱میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۱.۶۵ و ۱۶.۵۲ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۹دیماه با ۸۷هزار و ۴۱واحد کاهش، معادل ۶.۲۳درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۱۰هزار و ۷۵۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳۱۳۸واحد کاهش معادل ۰.۶۸درصد افت کرد و رقم ۴۶۰هزار و ۵۷۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم با ۷۴هزار و ۸۳۴واحد افت در این مدت به رقم ۹۴۲هزار و ۸۸۵واحد و شاخص بازار دوم با ۴ هزار و ۸۱واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۷۰۷هزار و ۵۸۷واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۳۵ درصد افت و شاخص بازار دوم  با ۴.۸۱ درصد کاهش همراه شدند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا