بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۰/۲۲

امروز سهامداران شرکت‌های سرامیک‍‌های صنعتی اردکان، ایران ترانسفو و لبنیات کالبر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، شیر پاستوریزه پگاه فارس و کلر پتارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز با افت ۵هزار و ۳۷۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۱هزار و ۲۴۵واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۴۶۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۱هزار و ۱۵۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۳۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرامیک‍‌های صنعتی اردکان، ایران ترانسفو و لبنیات کالبر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کویر تایر، سیمان خزر و گروه بهمن بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۲۹۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴هزار و ۸۳میلیارد تومان در ۷۶۶هزار نوبت، آیفکس ۹۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۱۷۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، شیر پاستوریزه پگاه فارس و کلر پتارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مسکن پردیس پاکدیس، تولید برق عسلویه مپنا و دامداری تلیسه نمونه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا