بانک و بیمهبیمه

همایش سالیانه روسای شعب شرکت بیمه حافظ برگزار شد

همایش سالیانه روسای شعب با حضور رئیس هیات مدیره، مدیر عامل، مدیران بیمه ای ستاد و روسای شعب شرکت بیمه حافظ از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ دی ماه در محل دفتر ارتباطی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، در این همایش جناب آقای محمود دودانگه رئیس هیات مدیره با اشاره به اهمیت راهبردی شبکه فروش جهت نیل به چشم انداز و اهداف شرکت بیمه حافظ، از مجموعه عوامل فعال در شبکه فروش، به عنوان پیش ران و موتور اصلی توسعه شرکت و ارتقاء و تقویت آن را از اهم برنامه های در دست پیگیری شرکت بیمه حافظ، نام بردند. وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، نمایندگان حقوقی و کارگزاران از شرکت های بیمه بزرگ ترند، اظهار امیدواری کردند که روز به روز شاهد گسترده تر، قوی تر و فعال تر شدن نمایندگان و کارگزاران همکار در شرکت بیمه حافظ، باشیم.

آقای دودانگه با اشاره به وضعیت موجود و تغییر نگاه شرکت های بیمه گر از روش های سنتی فروش به رویه های مبتنی بر فنآوری های نوین، تغییرات زیرساختی انجام پذیرفته در یک سال گذشته را اقدامی اولیه در جهت فراهم نمودن بستر های لازم جهت اجرای برنامه های مد نظر شرکت بیمه حافظ برای طراحی و استفاده از مکانیزم ها و روش های فروش دیجیتالی دانستند و بر استمرار آن تاکید نمودند.

همچنین بخوانید

در این همایش، آقای جلال سلطانی مدیر عامل شرکت بیمه حافظ نیز ضمن تشکر از زحمات و دستاوردهای شبکه فروش در طول سال مالی ۱۳۹۹، خروجی های حاصل از عملکرد نه ماهه سال جاری را منطبق با برنامه ریزی های انجام پذیرفته دانستند و اظهار امیدواری نمودند که تا پایان سال عملکرد شرکت فراتر از بودجه مصوب باشد و این روند با استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های موجود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برنامه ریزی بهینه، در سال ۱۴۰۰ نیز پیگیری شود.

در ادامه این همایش ۳ روزه معاونین و مدیران ستاد با روسای شعب در موضوعات مختلف مربوطه با محوریت بررسی و حل مشکلات شعب، تبادل تجربیات و آموزش موارد بیمه ای، به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا