بین الملل

غول‌های تجارت جهانی ارتباط خود با ترامپ را قطع می‌کنند

جی‌پی مورگان، ماریوت و سایر غول‌های تجارت جهان پس از حمله هفته گذشته طرفداران ترامپ به کپیتول هیل ارتباط خود را با او قطع کرده و پشتیبانی‌های مالی سیاسی خود از هواداران او را مسدود کرده‌اند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، جی‌پی مورگان، ماریوت و سایر غول‌های بزرگ تجارت جهان پس از حمله هفته گذشته طرفداران ترامپ به کپیتول هیل ارتباط خود را با او قطع کرده و پشتیبانی‌های مالی سیاسی خود از هواداران او را مسدود کرده‌اند.

کمی پس از اینکه توئیتر و فیسبوک ترامپ را از پلت‌فرم‌های خود حذف کردند و دسترسی ترامپ به بزرگترین تریبون شخصی او قطع شد، شرکت خدمات مالی و نرم‌افزاری استرایپ، اعلام کرد پردازش پرداخت‌های مالی وب‌سایت کمپین ترامپ را متوقف خواهد کرد.

در همین زمان، اتحادیه گلف‌بازان حرفه‌ای آمریکا (پی‌جی‌ای) اعلام کرد در نظر دارد ارتباط خود با رئیس‌جمهور را قطع کرده و مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ خود را از زمین گلف ترامپ در نیوجرسی به مکان دیگری منتقل کند.

شاپی‌فای، شرکت تجارت الکترونیکی کانادایی هم با حذف فروشگاه‌های آنلاین خود که محصولات برند ترامپ را می‌فروختند به این جنبش پیوست.

دویچه بانک، مهمترین بانک وام‌دهنده به ترامپ اعلام کرد با وجود ۳۴۰ میلیون دلار وام فعالی که به سازمان او داده شده است، ارتباط خود را با ترامپ قطع می‌کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا