انرژی

انتقاد نماینده چناران از قطع گسترده برق در سطح کشور

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که قطع گسترده برق خسارات جدی را به واحدهای تولیدی، صنوف و وسایل برقی منازل وارد کرده و سوء مدیریت در این حوزه قابل قبول نیست.

به گزارش آرمان اقتصادی، حسین عباس زاده امامی راد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور اکنون در جنگ اقتصادی و با توجه به تحریم های ظالمانه توجه به معیشت مردم از اولویت های نظام است و یکی از مهمترین مطالبات رهبری می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: عدم نظارت بر بازار و افزایش افسار گسیخته قیمت ها و بی ثباتی در بازار مسکن، ارز و بورس تا کی قرار است ادامه یابد؟

نماینده مردم چناران در مجلس تصریح کرد: خواب سنگین برخی از مسئولان هم آب سنگین را تحت شعاع قرار داده و هم بی تدبیری را در کشور رواج داده است. مجلس یازدهم یکی از انقلابی ترین مجالس است و افرادی که از آمدن به مجلس ابا دارند باید نسبت به انقلابی بودن آن ها شک کرد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: خاموشی ها و قطع گسترده برق در سطح کشور خسارات زیادی را به واحدهای تولیدی و صنوف و وسایل برقی منازل وارد کرده است. سوء مدیریت در این حوزه به چه دلیل است؟ باید تدبیر لازم در این زمینه اندیشیده شود. این روند مشکلات مردم را تشدید می کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا