انرژی

رفیعی: آیا تعداد فوتی‌های آلودگی هوا کمتر از فوتی کروناست؟

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی کیفیت پایین سوخت را از عوامل آلودگی هوا عنوان کرد و گفت: آیا تعداد فوتی‌های آلودگی هوا کمتر از کروناست؟ چرا کسی به آن توجهی نمی‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سمیه رفیعی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما در برخورد با پدیده آلودگی هوا از شفافیت لازم برخوردار نیستیم؛ مجریان در حال بازی با الفاظ هستند؛ این در حالی است که نوع آلایندگی در هوای کلانشهرها نشان دهنده کیفیت سوخت پایین است، چرا این موضوع را انکار می‌کنیم و چرا مسئولان با شفافیت با مردم برخورد نمی‌کنند؟ آنها باید پای تصمیمات‌شان بایستند و با مردم صادقانه صحبت کنند.

وی با بیان این‌که مصرف گاز طبیعی بنا به اعلام برخی استان‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا کمتر از گذشته بوده، تصریح کرد: علت خاموشی آن هم خاموشی‌های ناگهانی که خسارت‌های زیادی به دنبال دارد چیست؟ علت آن مشخص نیست.

همچنین بخوانید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی تصمیمات مسئولان با اعمال سلیقه شخصی صورت می‌گیرد، یادآور شد: آیا تعداد فوتی‌های آلودگی هوا کمتر از کروناست؟ چرا کسی به آن توجه نمی‌کند؟ هرساله ضرر و زیان جانی زیادی از این بابت می‌دهیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تسلیت فوت یک همکار قدیمی در حوزه محیط بانی اظهار کرد: از همکاران کمیسیون تلفیق می‌خواهم امسال به صورت ویژه به موضوع محیط بانان که از حداقل‌های حقوق و مزایا برخوردارند و همواره در وضعیت معیشتی خود دچار مشکل هستند توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا