بین الملل

یک میلیارد دلار درآمد نفتی به بودجه روسیه اضافه می‌شود

وزارت دارایی روسیه در پایگاه اینترتی خود اعلام کرد که بودجه این کشور می تواند ۷۳.۵ میلیارد روبل دیگر (۹۹۶.۲ میلیون دلار) درآمد از فروش نفت و گاز حاصل کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دارایی روسیه روز چهارشنبه در پایگاه اینترتی خود اعلام کرد که بودجه این کشور می تواند ۷۳.۵ میلیارد روبل دیگر (۹۹۶.۲ میلیون دلار) درآمد از فروش نفت و گاز حاصل کند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

این وزارتخانه گفت: انتظار می رود درآمد اضافی نفت و گاز بودجه فدرال که مربوط به قیمت واقعی نفت است، در ژانویه ۲۰۲۱ به مبلغ ۷۳.۵ میلیارد روبل برسد.

وزارت دارایی روسیه افزود: انحراف کلی درآمد واقعی نفت و گاز دریافتی نسبت به رقم ماهانه پیش بینی شده و برآورد حجم پایه ماهانه درآمد نفت و گاز نسبت به میزان پایه ماهانه این درآمد تا پایان دسامبر سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۳۲.۷ میلیارد روبل (۴۴۳.۲ میلیون دلار) بود.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه از ۱۵ ژانویه تا ۴ فوریه روزانه ۱۰۶.۳ میلیارد روبل (۱.۴۴ میلیارد دلار) به خرید ارز خارجی اختصاص خواهد داد. خرید روزانه ارز معادل ۷.۱ میلیارد روبل (۹۶.۲ میلیون دلار) خواهد بود.

پیش از این گزارش شده بود که وزارت دارایی از ۷ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ ۵۰.۸ میلیارد روبل (۶۸۹.۳ میلیون دلار) اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا