انرژی

افتتاح پروژه‌های صنعتی نقش مهمی در بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: اجرا و افتتاح پروژه‌های مختلف خدماتی، صنعتی و تولیدی در مجموعه صنایع نفت و گاز نقش مهمی در بی اثر کردن تحریم‌ها دارد.

عبدالکریم گراوند در حاشیه آیین افتتاح ویدئو کنفرانسی سه طرح صنعتی و خدماتی با حضور و دستور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه با اشاره به نقش مهم این طرح‌ها اظهار کرد: در افتتاح این پروژه‌ها در مجموع ۵ میلیون یورو و ۱۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی، با بیان اینکه در این مجموعه ۱۳۳ فرصت اشتغال‌زایی با افتتاح این طرح‌ها فراهم شده است گفت: شرکت پترودوار کیش به عنوان تامین کننده نیاز صنایع وابسته به نفت با روش‌های دانش‌بنیان است مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین بخوانید

استاندار بوشهر، بی‌اثر کردن تحریم‌ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری را از اهداف مهم اجرای این طرح‌ها دانست و بیان کرد: با شکل‌گیری و افتتاح این گونه پروژه‌ها زمینه بی‌اثر شدن تحریم‌ها فراهم می‌شود چرا که نیاز تجهیزات و قطعات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با افتتاح شرکت پترودوار کیش تامین شده است.

گراوند از اجرای طرح‌های مهم دیگر در منطقه پارس جنوبی خبر داد و افزود: امید می‌رود این طرح‌ها در هفته‌های آینده با دستور رئیس جمهور در برنامه‌های پنجشنبه‌های افتتاح شود و در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا