بورسبورس اوراق

افت ۸۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۸۰هزار و ۹۱۹واحد کاهش، معادل ۶.۱۷درصد افت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت تعداد ۴۹میلیارد و ۴۳۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۱۸هزار و ۷۷۷میلیارد ریال در بیش از ۶میلیون و ۷۹۹هزار و ۴۸۰دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۱.۱۲ و ۰.۳۱ درصد رشد و ۹.۸۲ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۲۳۵۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۲هزار و ۸۹۹میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۸.۶۳ و ۹.۴۴ درصد رشد همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۶دیماه با ۸۰هزار و ۹۱۹واحد کاهش، معادل ۶.۱۷درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۲۹هزار و ۸۳۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۵۷۵۱واحد کاهش معادل ۱.۲۵ درصد افت کرد و رقم ۴۵۴هزار و ۸۲۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم با ۷۳هزار و ۷۷۹واحد افت در این مدت به رقم ۸۶۹هزار و ۱۰۶واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۲هزار و ۵۶۱واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۹۵هزار و ۲۶واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۸۲ درصد افت و شاخص بازار دوم  با ۴.۱۶ درصد کاهش همراه شدند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا