انرژی

رویدادی برای ارائه پاسخ‌های فناورانه به نیازهای صنعت نفت

رویدادی به منظور جذب ایده‌های فناورانه در زمینه نیازهای فناورانه اولویت‌دار صنعت نفت همزمان با نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رویداد شناسایی نیازهای فناورانه اولویت‌دار وزارت نفت با عنوان رخداد oil hack هم‌زمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با هدف حمایت از تیم‌ها و استارتاپ‌های نوظهور و تازه تاسیس دارای ایده‌های کاربردی برگزار می‌شود.

این رویداد از حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برخوردار است تا کلیه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، طرح‌های نوآورانه خود را برای جذب حمایت و سرمایه در این بستر عرضه کنند.

همچنین بخوانید

نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوشمندسازی، شیرین‌سازی و ساخت و توسعه کاتالیست، از جمله برخی حوزه‌های تعیین شده در این رویداد است. سرمایه اولیه بلاعوض تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، ارائه فضای دفتری، کارگاهی و آزمایشگاه، منتورینگ کسب و کار، مشاوره ثبت پتنت، شرکت و برند، توسعه بازار داخلی و خارجی و صادرات محصولات تولید شده، از جمله حمایت‌های در نظر گرفته شده برای منتخبین این رویداد است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، رویداد شناسایی نیازهای فناورانه اولویت دار وزارت نفت، از ۳ تا ۶ بهمن ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا