اقتصاد کلان

وعده قالیباف برای پیگیری وضعیت بورس در شورای عالی هماهنگی اقتصادی ⁧‫سران قوا‬⁩

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی آخرین وضعیت ⁧‫بورس‬⁩ که هم‌اکنون در حال برگزاری است، گفت که رییس مجلس از پیگیری موضوع در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی ⁧‫سران قوا‬⁩ خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، مجتبی توانگر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«‏ هم‌اکنون بررسی وضعیت ⁧‫بورس‬⁩ و بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی با حضور دکتر ⁧‫قالیباف‬⁩ رئیس‌ مجلس، وزیر اقتصاد و مسوولان بازار سرمایه.
نمی‌گذاریم سرمایه‌های مردم با اعتماد به حرف‌های مسوولان دولتی، ساعت به ساعت آب شود.
رئیس‌ مجلس در جلسه کمیسیون اقتصادی با موضوع بررسی وضعیت بازار سرمایه خطاب به تیم اقتصادی دولت: ‏هیچ توجیهی را نمی‌پذیریم کارنامه شما همین نوسان بی‌حساب و کتاب ⁧‫بورس‬⁩ است و قاطعانه برخورد می‌کنیم.
‏موضوع را در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی ⁧‫سران قوا‬⁩ حتما پیگیری خواهم کرد.

همچنین بخوانید

در ماه‌های گذشته مجلس یازدهم به صورت‌ مداوم مسئله بورس را پیگیری ‌کرده است و هر اختیار و ابزاری که وزیر اقتصاد و سازمان بورس نیاز داشتند به آن‌ها داده شد.

۴۰ روز پیش هم به وزیر اقتصاد گفتم بازار سرمایه دچار سوء مدیریت است و باید اصلاح شود. چطور ممکن است وقتی قیمت ارز بالا می رود بازار سرمایه دچار آسیب شود و وقتی قیمت ارز کاهش می یابد هم این آسیب وجود داشته باشد؟ این جز سوء مدیریت است؟ رئیس دولت رسما از مردم دعوت کرده و به آن‌ها اطمینان داده است، مردم باید این بودن دولت را احساس کنند.»

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا