بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۱/۰۱

امروز سهامداران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، سیمان سفید نی ریز و فولاد امیرکبیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، بیمه نوین و توزیع دارو پخش در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۳هزار و ۲۳۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۳هزار و ۹۴۸واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۹۶۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۸۶۱میلیارد تومان در بیش از ۷۹۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، سیمان سفید نی ریز و فولاد امیرکبیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، خوراک دام پارس و پست بانک ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۹۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۶هزار و ۳۸۰میلیارد تومان در ۸۴۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۷۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی غدیر، بیمه نوین و توزیع دارو پخش بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا