بانکبانک و بیمه

دوری از کرونا با نوبت دهی تلفنی شعب بانک رفاه

سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری تهران بهشت؛ انتهای سال گذشته مهمان ناخوانده ای به نام کرونا ویروس تمامی جهان و کشورمان را فرا گرفت و دو قشر خاص نظام سلامت و نظام بانکی در خط مقدم مبارزه با آن قرار گرفتند. پس از شوکی که به کشور وارد شد با گذشت ماه های ابتدایی و تدوین پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی برخورد با این ویروس، شبکه بانکی به خصوص بانک هایی همچون بانک رفاه کارگران دست به کار شده تا با ارائه و راه اندازی راهکارهایی به روز و کارآمد بر بستر اینترنت و فضای مجازی گسترش و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب بانک را در دستور کار خود قرار دهند.

بر پایه این گزارش؛ با نگاهی به لیست خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران گزینه های بسیاری به چشم می‌خورد که هر کدام در جای خود امری مهم را بر عهده دارند که عبارتند از: موبایل بانک، رفاه پرداخت، تبلت بانک، همبانک رفاه، سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه  (SOD)، رمز یکبار مصرف موبایلی (OTP)، اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه، رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت و دستیار دیجیتال.

در شرایط کرونایی فعلی که همچنان قربانی می گیرد سامانه ای که بتواند مشتریانی را که باید برای دریافت خدمات حتما مراجعه حضوری به شعب بانک داشته باشند، هدایت و حمایت کند می تواند بسیار کار آمد باشد.

حال که کرونا در زندگی روزمره حضوری فعال دارد، بانک رفاه کارگران برای رفاه هر چه بیشتر و حفظ سلامتی مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، دست به کار شده و با توجه به سیاست کلی و همیشگی مدیران بانک مبنی بر در اولویت قرار داشتن مشتریان، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران را طراحی و مورد بهره برداری قرار داده است.

این خدمت به این صورت است که، شهروندان در سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران با شماره  ۸۵۲۵-۰۲۱، مرکز ارتباط مشتریان بانک، تماس می گیرند و برای حضور در شعبه مورد نظر خود نوبت گرفته و در ساعت مشخصی که اعلام می شود، می توانند جهت انجام امور بانکی به شعبه بانک مراجعه کنند.

مشتریان این بانک از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر ضمن تماس با شماره  ۸۵۲۵-۰۲۱ و انتخاب کلید ۲ و وارد کردن کد شعبه، زمان نوبت برای حضور در بانک به صورت پیامک به آن ها ارسال می شود. در صورتی که مشتریان کد شعبه مورد نظر را نداشته باشند تماس مشتری با کارکنان مرکز ارتباط به مشتریان این بانک برقرار شده و نوبت حضور در شعبه مورد نظر به وی اعلام می شود.

راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی بانک رفاه کارگران همزمان با پیک سوم کرونا و البته فروکش اندکی که در شهرهای مختلف کشور داشته است، می تواند کمک شایان توجهی از نظر کاستن تجمع و سامان بخشیدن به حضور مشتریان در شعب بانک رفاه کارگران داشته باشد و مشتریان با مراجعه به آن و دریافت نوبت، با خیالی آسوده تر حضوری امن تر را در شعب این بانک تجربه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا