بانکبانک و بیمه

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: با تمام توان کنار صنعت هستیم

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از گروه صنعتی انتخاب گفت: بانک ملی ایران از ابتدا با سرمایه مردم تاسیس شده و طی نود و دو سال نیز با افتخار و با پشتوانه اعتماد مردم ایران به خدمت رسانی پرداخته است از این رو با تمام توان در حمایت از گردش چرخ تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم در کنار صنعت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید فرید موسوی طی سفر یک روزه به اصفهان به همراه حسن مونسان معاون شعب بانک، محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل، محمدرضا محمودپناه رییس اداره کل اعتبارات، بهرام واقفی رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، محمدنور آزادی مدیر امور شعب استان اصفهان، فائق جواهر کلام رییس شعبه مستقل میرداماد و جمعی از کارشناسان ادارات مرکزی از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب بازدید کرد.

موسوی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این مجموعه دستاوردهای آن را ارزشمند برشمرد و گفت: در زمان تحریم ها، توسعه محصولات حوزه لوازم خانگی یکی از الزامات و نیاز های اساسی در کشور است.

لازم ب ذکر است، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی با برندهای اسنوا، دووالکترونیک، تکنوگاز و بست است که با اشتغالزایی مستقیم برای بیش از پنج هزار نفر و ایجاد اشتغال پایدار غیرمستقیم برای بیش از ۷۰ هزار نفر و ۱۰ کارخانه در حوزه‌های متفاوت صنعت لوازم خانگی، یکی از قطب های صنعتی ایران اسلامی محسوب می‌شود.

در ادامه این سفر یک روزه، عضو هیات مدیره بانک با قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان دیدار و در خصوص جزئیات حمایت مالی بانک ملی ایران از توسعه رینگ چهارم کمربندی شهر اصفهان بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا