بانکبانک و بیمه

بازدید سرزده رئیس و عضو هیات مدیره از شعبه ملی پلاس و اداره کل شبکه و زیرساخت بانک ملی

عباس شفیعی و ناصر شاهباز به صورت سرزده از شعبه ملی پلاس و اداره کل شبکه و زیر ساخت بازدید کردند

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بانک ملی ایران، رئیس و عضو هیات مدیره بانک با حضور در شعبه ملی پلاس با همکاران این شعبه دیدار و گفت و گو کردند.
در این بازدید مدیران ضمن استقبال از ایده های همکاران در این شعبه بر ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند.‌
گفتنی است شعبه”ملی پلاس” نخستین شعبه با رویکرد نوین در نظام بانکی است که به ارائه خدمات ویژه به مشتریان، فعالان اقتصادی، دانشجویان و استارت آپ ها می پردازد؛ در این شعبه پول تبادل نمی شود و همه فرآیندها بر مبنای بانکداری دیجیتال صورت می گیرد.
این شعبه در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده است و همه سامانه های بانکداری دیجیتال از جمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز ، کیوسک چند منظوره، CASHLESS و VTM وجود دارد.
همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره های بانکی، ار فضای کتابخانه و کافی شاپ نیز بهره مند شوند.
اعضای هیات مدیره بانک در ادامه بازدیدی نیز از اداره کل شبکه و زیر ساخت و بخش های مختلف این اداره اعم از مرکز پاسخ دهی رخدادهای امنیتی و مرکز مانیتورینگ بانک بعمل آورده و از اقدامات موثر این اداره کل در حوزه شبکه و زیرساخت تقدیر کردند.
عباس شفیعی و ناصر شاهباز ضمن بازدید از آزمایشگاه امنیت بانک به عنوان اولین نمونه آزمایشگاه های سایبری در سیستم بانکی و با حضور در مرکز پاسخ دهی رخدادهای امنیتی بانک به صورت آنلاین در جریان وضعیت فعلی امنیت سامانه های بانک قرار گرفتند.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ضمن تاکید بر اهمیت امنیت اطلاعات و شبکه در بانک رهنمودهایی در خصوص پدافند غیر عامل بانک و اقدامات لازم در این خصوص مطرح کرد.
در ادامه ناصر شاهباز نیز به مطالبی را درباره تبادلات مالی بانک با پیمانکاران و چگونگی این محاسبات عنوان کرد.
در ادامه این بازدید مجید جعفریان رئیس اداره شبکه و زیر ساخت به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره ، وضعیت کنونی امنیت اطلاعات و شبکه در بانک، پروژهای مختلف اداره ، رخدادها و نحوه مدیریت این رخدادها و همچنین معماری جدید شبکه و زیر ساخت بانک پرداخت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا