بانک و بیمهبیمه

مدیران بیمه آسیا از تلاش مدیرعامل و هیات مدیره سابق قدردانی کردند

آیین تقدیر از عملکرد و تلاش مدیرعامل و همچنین هیات مدیره سابق بیمه آسیا، با حضور مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه آسیا،  در این مراسم که اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل و مدیران بیمه آسیا حضور داشتند، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی، با قدردانی از زحمات اعضای پیشین هیات مدیره، اظهار داشت: بیمه آسیا در دوسال گذشته، در شرایط بسیار سختی اداره شد. اما با وجود شیوع ویروس کرونا و فشارهای اقتصادی، خدمات بسیار خوبی ارائه شد و عملکرد بیمه آسیا در این سال ها بسیار درخشان بود.
مدیرعامل بیمه آسیا افزود: دستاوردهای ارزشمند بیمه آسیا حاصل تلاش همه کارکنان و شبکه فروش در اقصا نقاط کشور بود که همواره هیات مدیره را در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف، یاری می کنند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا، افزایش بی سابقه تسهیلات رفاهی و مالی برای کارکنان و شبکه فروش را در این دوره، از دستاوردهای مهم و حاصل توجه و تلاش ویژه هیات مدیره به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت خواند و تاکیدکرد، در آینده نیز با عملکرد و هماهنگی مناسب در بخش های مختلف شرکت، این روند به صورت ایده آل تداوم پیدا کند.
وی در ادامه، ماه های پایانی سال را با اهمیت خواند و گفت: کنترل و نظارت، ریسک سنجی مناسب و دقت در عملیات بیمه ای در این مدت را  باید بسیار جدی بگیریم تا بتوانیم خود را برای سال آینده آماده کنیم.
مسعود بادین در پایان، اظهار داشت: اینجانب و  اعضای محترم هیات مدیره، دست همراهی کلیه همکاران و شبکه فروش را در دستیابی به اهداف عالیه شرکت، به گرمی می فشاریم و از پیشنهادها و راهکارهای سازنده استقبال می کنیم.
بر اساس این گزارش، در آغاز این مراسم، فضل هاشمی، مدیر بیمه های شخص ثالث اتومبیل بیمه آسیا به نمایندگی از مدیران شرکت، از دو سال حضور و تلاش مدبرانه مدیرعامل و  همراهی هیئت مدیره متعهد، قدردانی کرد و گفت: پاندومی کرونا و شرایط سخت اقتصادی باعث نشد تیم مقتدر مدیریتی بیمه آسیا دست از تلاش بردارند و هم اکنون، شاهد دستاوردهای بزرگی در حوزه عملیات بیمه گری، مالی و سرمایه گذاری هستیم که به اذعان همه کارشناسان و صاحب نظران، در صنعت بیمه مثال زدنی است.
وی افزود: نگاه بلند مدت و دوراندیشانه مدیرعامل در شرکت و اجازه حضور به سلایق مختلف مدیریتی و عملکردی در این مدت، از ویژگی های بارز بیمه آسیا در دوسال گذشته بود که سبب شد دستاوردهای ماندگاری در شرکت به ارمغان آید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا