بانک و بیمهبیمه

طرح بزرگ ملی مسکن زیر چتر بیمه البرز

با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بیمه البرز، تفاهم نامه بیمه طرح ملی مسکن منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه البرز، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در آیین امضای تفاهم‌نامه بیمه طرح ملی مسکن فی ما بین این وزارتخانه و شرکت بیمه البرز، تاکید کرد: بیمه یک ضرورت است و بر همین اساس تمام واحدهای مسکونی پروژه طرح ملی مسکن تحت پوشش بیمه البرز قرار می‌گیرد.

محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز نیز در این آیین ضمن امضای تفاهم‌نامه مذکور با اشاره به این‌که صنعت ساختمان نقش عمده‌ای در توسعه کشورها دارد، گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری ها در صنعت ساختمان و نقش عمده‌ای که این صنعت در ایجاد ارزش افزوده و توسعه ملی دارد، خطرهای تهدیدکننده این صنعت همواره یکی از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی های مسوولان بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، مسوولان امر به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی به دنبال روش‌هایی هستند تا در کنار بکارگیری تکنولوژی‌های نوین بتوانند ضمن پوشش خطرات مورد بحث، کیفیت و طول عمر ساختمان‌ها را افزایش دهند.

مدیرعامل بیمه البرز، توضیح داد: یکی از شیوه‌های کنترل فرآیندهای ساخت و ساز، تضمین کیفیت در قالب بیمه‌نامه جامع ساختمان یا همان پوشش بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان است که بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده فی مابین وزارت راه و شهرسازی و شرکت بیمه البرز، طرح ملی مسکن تحت پوشش همین بیمه‌نامه قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه البرز در پایان از وزیر راه و شهرسازی و معاونان و مسوولان طرح ملی مسکن به خاطر نگاه ویژه و مهم برشمردن بیمه قدردانی کرد.

بر اساس ماده ۵ این تفاهم نامه قرار است کارگروه مشترکی از نمایندگان وزارت راه و شهر سازی و شرکت بیمه البرز با برگزاری نشست های فصلی بر روند اجرایی تفاهمنامه نظارت کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا