بانک و بیمهبیمه

برگزاری قرعه‌کشی دی‌ماه جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت با جوایز ارزنده

ارزشمندترین سرمایه هر فردی زمان و عمر اوست. عمر سرمایه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی درست از لحظات آن، خود را در برابر حوادث و مخاطرات احتمالی ایمن کرد؛ که این، هدف اصلی بیمه‌های زندگی است. در واقع بیمه زندگی با تضمین پشتیبانی مالی در صورت وقوع خسارت مالی یا مشکل احتمالی به وجودآمده در صورت فوت شخص بیمه‌شده آرامش خاطر را برای فرد به همراه می‌آورد و راهی برای حفاظت از آینده مالی خانواده است. موضوعی که ممکن است اهمیت و مزایای بسیار آن با گذشت زمان کمرنگ شود! در همین راستا و به منظور آگاه‌سازی بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی نسبت به مزایای این بیمه‌نامه و بهره‌مندی از پوشش‌های آن در مواقع ضروری؛ بیمه ملت نسبت به برگزاری جشنواره بیمه‌های زندگی اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی بیمه ملت؛ جشنواره بیمه‌های زندگی، با جوایز ارزنده‌ برای بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی از آذر ماه آغاز و تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد داشت و بیمه‌گزاران می‌توانند با پرداخت اقساط معوق، پرداخت اقساط پیش از موعد و واریز به حساب بیمه‌نامه‌های سپرده زندگی، امتیاز خود را در طول جشنواره افزایش داده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، در پایان هر ماه و انتهای هر فصل جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به بیمه‌گزاران اعطا می‌شود.

به همین منظور، روز دوشنبه ششم بهمن‌ماه، قرعه‌کشی پایان ماه دی برای بیمه‌گزاران انجام شده و در این مراسم، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به یک نفر از بیمه‌گزاران به قید قرعه اهدا می‌شود.

شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام بیمه ملت (https://www.instagram.com/MellatInsurance_Official) و صفحه اینستاگرام بیمه زندگی بیمه ملت (https://www.instagram.com/MelaLife) برگزار شده و مدیر بیمه‌های زندگی بیمه ملت در این برنامه زنده به سوالات بیمه‌گزاران و کانال توزیع پاسخ می‌دهد.

لینک پخش زنده مراسم قرعه‌کشی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ساعت ۱۵

صفحه رسمی اینستاگرام بیمه ملت

اینستاگرام بیمه زندگی بیمه ملت

خبر برگزاری جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت با جوایز ارزنده
لینک مشاهده امتیاز بیمه‌گزاران در جشنواره
موشن تبلیغاتی جشنواره بیمه زندگی
جوایز قرعه‌کشی دی‌ماه: یک دستگاه گوشی تلفن همراه (به یک نفر)

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا