بانک و بیمهبیمه

تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره برکت بیمه سرمد

در مراسمی با حضور دکتر کاتب رئیس هیات مدیره، مهندس مهدوی مدیرعامل، جمعی از مدیران اجرایی و نمایندگان بیمه سرمد، از برترین‌های جشنواره برکت بیمه سرمد تقدیر و جوایز و تقدیرنامه‌هایی به ایشان اهدا شد. نمایندگان استانی سرمد نیز به صورت آنلاین و از طریق ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، در این مراسم دکتر کاتب و مهندس مهدوی بر افزایش پرتفوی بیمه سرمد در حوزه بیمه‌های عمر و زندگی به عنوان محصول استراتژیک شرکت تاکید کردند. هم‌چنین در این مراسم، مشکلات پیش روی شبکه فروش بررسی و جهت بهبود شرایط فعالیت نمایندگان در این حوزه، بحث و تبادل نظر شد.

محمودرضا نجفی برزگر، علی ملک ثابت، مهدی چهاری‌زاده، علی دهقانی، پریا عدلی و محمد کریمی کشویه در بخش بیمه‌های عمر و زندگی و شرکت کارن مشاور سرمد، علی ملک ثابت، شرکت تحکیم آتیه نوین، مهدی چهاری‌زاده، شرکت بیمه زندگی خوب کویر ایرانیان، نسرین علیزاده، ناصر رضایی، نمایندگی بیمه طلوع زندگی امن سرمد، احمد صادقیان و محبوبه محمدباقری در بخش جنرال، برترین‌های جشنواره برکت سرمد بودند که از آنان تقدیر و هدایای ارزنده‌ای تقدیم آنان شد.

هم‌چنین از ۵ نفر از نمایندگان در بخش جنرال و ۲۰ نفر از نمایندگان در بخش بیمه‌های عمر و زندگی نیز تقدیر شد و جوایز غیرنقدی به آنها تقدیم شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا