بانک و بیمهبیمه

مراسم معارفه دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد

با حضور هیئت مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان بیمه رازی، مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه رازی در سالن همایش ستاد مرکزی این شرکت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه رازی، مراسم تقدیر و تشکر از آقای مهندس سید مجید بختیاری و معارفه جناب آقای دکتر علی جباری روز دوشنبه ۲۹ دی ماه سال ۱۳۹۹ در ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار گردید.

آقای بهمن یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره بیمه رازی در مراسم فوق ضمن خوش آمدگویی به حضار و تقدیر و سپاس از جناب بختیاری گفت: با توجه به اهداف بلند مدتی که برای شرکت بیمه رازی در نظر داشتیم، دکتر علی جباری را مناسب ترین فرد برای تصدی این جایگاه دیدیم. می توان از آقای دکتر علی جباری با توجه به برخورداری از سوابقی که در حوزه های بیمه ای و مالی در دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی و همچنین تحصیلات تکمیلی مرتبطی که دارند ایشان مناسب ترین گزینه در این جایگاه می باشند.

پس از سخنان ریاست هیئت مدیره، آقای بختیاری، ضمن قدردانی از هئیت مدیره شرکت بیمه رازی به خاطر اعتمادی که در این مدت به ایشان داشتند، گزارشی را مبنی بر فعالیت های دو سال اخیر خود ارائه نمودند.

سپس دکتر علی جباری با دریافت حکم رسمی مدیر عاملی، با درود و سلام به میهمانان از شروع همکاری خود با شرکت بیمه رازی ابراز خشنودی نمودند و از این شرکت به عنوان شرکتی جوان، پویا، چابک و تحول گرا یاد کردند. دکتر علی جباری افزود: تأکید بنده بر ایجاد برنامه استراتژیک بلند مدت می باشد و امیدوارم با کمک شما عزیزان به پیاده سازی سریع اهداف شرکت و تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور دست یابیم.

دکترعلی جباری مدیرعامل منتخب هیات مدیره بیمه رازی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه – کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  و دکترای مدیریت مالی است . جباری پیش از این مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی بود و معاونت مالی – اداری شرکت بیمه ایران را نیزدرکارنامه خود دارد.

قابل ذکر است مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل پیشین بیمه رازی که از سال ۹۷ مدیرعامل این شرکت بود در سمت مدیرعامل در شرکت دیگری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا