بانک و بیمهبیمه

پرداخت مستمری به بیمه‌گذاران عمر بیمه معلم

برای اولین بار در صنعت بیمه رخ داد :

بیمه معلم در سال ۱۴۰۰ به عنوان اولین شرکت در صنعت بیمه ایران، پرداخت مستمری بیمه نامه‌های عمر سررسید شده را اجرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت بیمه‌ای با اجرای طرح بیمه عمر مادام‌العمر انحصاری، پرداخت مستمری بیمه‌شدگان را از سال ۱۴۰۰ کلید می‌زند. براساس این گزارش، بیمه نامه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم با حقوق مادام‌العمر و پوشش فوت مادام‌العمر ، به مرحله سررسید بیمه‌نامه و پرداخت مستمری رسیده است که تحولی در صنعت بیمه محسوب می‌شود.

سعید گیوه‌چی مدیر بیمه زندگی و حادثه می‌گوید:

تحقق پرداخت مستمری به بیمه‌های عمر مادام‌العمر همیشه یکی از نکات ابهام برانگیز برای بیمه‌گذاران عمر محسوب می‌شده است که آیا تاکنون به بیمه نامه‌های شرکت، مستمری تعلق گرفته است یا خیر، در همین زمینه این مهم یکی از شاخص‌های رقابتی در میان شرکت‌های بیمه محسوب می‌گردد. این مقام مسئول در بیمه معلم، تمرکز مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت برتوسعه فروش بیمه های عمر و زندگی در راستای اهداف کلان نهاد نظارتی را در این موفقیت راهگشا دانست.

گفتنی است، از ابتدای ۱۴۰۰ این مستمری بیمه شدگان با ارائه کارتهای بانکی به بیمه‌گذاران به حساب آنها پرداخت می‌شود. بیش از هزار نفر در سال ۱۴۰۰ مستمری دریافت می‌کنند. پرداخت مستمری به بیمه نامه‌های عمر یک مزیت رقابتی شاخص در میان شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود و بیمه معلم توانسته است برای اولین بار این مزیت رقابتی را جامه عمل بپوشاند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا