بانکبانک و بیمه

توسعه کارت‌های اعتباری جزو سیاست‌های کلان ما است/ ارائه تسهیلات خُرد بانک ملی از طریق اپلیکیشن ایوا

محمودزاده در نشست مشترک با رئیس و معاونان امور شعب بانک ملی در استان خوزستان:

دکتر «محمدعلی محمودزاده» مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حضور در ساختمان مرکزی اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان خوزستان پس از دیدار با سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان خوزستان، از طریق وبینار با دیگر روسای حوزه‌های بانک ملی در این استان گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، محمودزاده در این نشست با اشاره به خدمات سرویس «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا، اظهار داشت: اکنون زیر ساخت و پلت فرم دیجیتال بانک ملی ایران را در سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا پیاده کردیم و در رویداد “ملی شو ۴” از محصولات ویژه آن رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا با خدماتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد آنان را از حضور فیزیکی در شعب بانکها بی نیاز کرده و پس از احراز هویت و امضای دیجیتال که به شکل انکارناپذیر طراحی شده، قابلیت استفاده از همه خدمات فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، گفت: در نسخه اخیر نشان بانک اپلیکیشن ایوا امکان افتتاح حساب غیر حضوری فراهم شده است و متعاقب آن صدور کارت در دو نوع فیزیکی و مجازی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

محمود زاده با بیان اینکه یکی از سیاست‌های کلان بانک ملی، توسعه کارت‌های اعتباری است، گفت: با وجود کارت‌های الکترونیکی در فروشگاه‌های زنجیره ای نیاز به فیزیک کارت‌های بانکی برای مشتریان کمتر شده و کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا پرداخت‌های خرید خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه از مردادماه اعطای تسهیلات از طریق اپلیکیشن ایوا به ویژه تسهیلات کرونایی به کسب و کارهای آسیب دیده را آغاز کردیم، گفت: به زودی با توثیق سهام عدالت، تسهیلات اعطا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد یادآور شد: هیئت مدیره بانک ملی مصوب کرده که به زودی تمام تسهیلات خُرد از طریق اپلیکیشن ایوا شعبه دیجیتال بانک ملی ایران صورت پذیرد.

محمودزاده با اشاره به توسعه مجازی‌سازی سایر خدمات همچون پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا، تصریح کرد: امکان مجازی سازی تمام خدمات حوزه پیشخوان دولت فراهم شده است.

بنا‌براین گزارش، در این نشست احمد انصاری معاون اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان خوزستان، سیدرضا حیدری رییس شعبه ممتاز بانک ملی ایران در اهواز، اسدالله حاجی پور رییس حوزه بانک ملی در خرمشهر و علی دیناروند رییس حوزه بانک ملی در شهرستان‌های شوشتر و مسجد سلیمان نقطه نظرات خود را در حوزه دستگاه‌ های کارت خوان سداد و اپلیکیشن ایوا شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، بیان کردند.

گفتنی است، منوچهر رضانیا عضو هیئت مدیره و محمداحسان اقبالیان معاون پشتیبانی پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دکتر محمودزاده را در این سفر یک روزه به استان خوزستان همراهی  می کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا