بین الملل

افزایش تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا تا ۴۳۰ حلقه

با پایان فصل تعطیلات سال نوی میلادی و آغاز برنامه بودجه ۲۰۲۱ ، تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا ۶ حلقه در هفته منتهی به ۲۰ ژانویه افزایش یافته و به ۴۳۰ رسیده است.

 به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اس پی گلوبال پلتس، تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا ۶ حلقه در هفته منتهی به ۲۰ ژانویه افزایش یافت و به ۴۳۰ رسید که نتیجه بهبود دورنمای فعالیت‌های اکتشاف و تولید در ۲۰۲۱ بر اساس قیمت بالاتر نفت و افزایش احتمالی هزینه‌های سرمایه‌ای است.

 جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی.

همچنین بخوانید

تعداد چاه‌های نفتی پرمین در وست تگزاس و نیومکزیکو ۴ حلقه افزایش یافته و به ۱۹۴ رسیده است. به این ترتیب روند افزایشی تعداد این چاه ها از زمان رکود ماه اوت ادامه دارد. تعداد چاه‌ها در این حوزه نفتی بزرگ به بالاترین رقم از ماه مه ۲۰۲۰ رسیده است یعنی زمانی که کل صنعت نفت آمریکا به خاطر قیمت پایین نفت در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا در حال سقوط بود.

 تحلیلگران عقیده دارند افزایش اخیر تعداد چاه‌های نفت در آمریکا احتمالاً مربوط به پایان فصل تعطیلات و آغاز برنامه بودجه ۲۰۲۱ می‌شود.

 قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا در هفته منتهی به ۲۰ ژانویه، به طور متوسط برابر با ۵۳.۰۴ در هر بشکه بود که ۷۵ سنت افزایش داشت.  ولی قیمت گاز طبیعی آمریکا کاهش یافته و به حدود ۲.۶۳ دلار در هر میلیون btu رسیده است.

 انتهای پیام/۳۷

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا