بین الملل

تعیین جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری برای بهترین فناوری جذب کربن

کره زمین به دلیل استفاده از سوخت های فسیلی در حال گرم شدن است و اکنون ایلان ماسک، مالک شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، به منظور ایجاد انگیزه برای رفع این مشکل اعلام کرده که ۱۰۰ میلیون دلار به کسی که یک فناوری کارآمد برای جذب کربن ایجاد کند جایزه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از بیزینس اینسایدر، کره زمین به دلیل استفاده از سوخت های فسیلی در حال گرم شدن است و اکنون ایلان ماسک، مالک شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، به منظور ایجاد انگیزه برای رفع این مشکل اعلام کرده که ۱۰۰ میلیون دلار به کسی که یک فناوری کارآمد برای جذب کربن ایجاد کند جایزه خواهد داد.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

ماسک که اخیراً عنوان ثروتمندترین فرد جهان را نیز مدتی در اختیار داشته است، آخرین تلاش خیرخواهانه خود را روز پنجشنبه اعلام کرد: رقابتی برای تشویق به ایجاد فناوری های جدید برای جذب کربن.

وی در توئیتر خود نوشت: من ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان جایزه بهترین فناوری جذب کربن اهدا می کنم. جزئیات هفته آینده را ارائه خواهد شد.

ماسک که قبل از افت قیمت سهام تسلا، از جف بزوس، رئیس آمازون پیشی گرفته بود و عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص داده بود، اخیراً از دنبال کنندگان صفجه توئیتر خود درباره چگونگی صرف پول های خود درخواست توصیه کرده بود.

در سال ۲۰۱۲، ماسک توافقی را امضا کرد که از سوی بیل گیتس و وارن بافت مطرح شده بود و بر اساس آن امضا کنندگان باید حداقل نیمی از دارایی های خود را در طول زندگی خود اهدا کنند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا