بورسبورس اوراق

افت ۴۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۴۵هزار و ۸۵۸واحد کاهش، معادل ۳.۷۳درصد افت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت تعداد ۲۹میلیارد و ۳۰۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۸۳هزار و ۸۱۲میلیارد ریال در بیش از ۳میلیون و ۲۷۸هزار و ۴۲۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۴۰.۷۲، ۴۵.۲۹ و ۵۱.۷۸ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۲۷۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۷هزار و ۱۱۹میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳.۶۶ و ۱۳.۴۸ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۳ بهمن ماه با ۴۵هزار و ۸۵۸واحد کاهش، معادل ۳.۷۳درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۱۸۳هزار و ۹۷۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۲۱ هزار و ۶۸۹ واحد کاهش معادل ۴.۷۷ درصد افت کرد و رقم ۴۳۳هزار و ۱۳۱واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم با ۲۷هزار و ۳۳واحد افت در این مدت به رقم ۸۴۲هزار و ۷۲واحد و شاخص بازار دوم با ۲۷هزار و ۳۳واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۷۹هزار و ۴۹۶واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳.۱۱ درصد افت و شاخص بازار دوم  با ۴.۴۵ درصد کاهش همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا