بورسبورس اوراق

دادوستد ۲۳۶۵۷ هزار میلیارد ریالی بورس در ۲۰۴ روز معاملاتی

بیش از ۲۳۶۵۷ هزار میلیارد ریال انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال طی ۲۰۴ روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۱۹۶۸میلیارد و ۵۵۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۳۶۵۷هزار و ۲۱۱یلیارد ریال در بیش از ۳۲۵میلیون و ۸۱۲هزار و ۷۰۰دفعه طی ۲۰۴ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۷۰میلیارد و ۴۹۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۵۲۵هزار و ۴۹۹میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۶۷۱هزار و ۷۸واحد افزایش، معادل ۱۳۱درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۸۳هزار و ۹۷۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۷۷هزار و ۸۰واحد افزایش، معادل ۱۴۵درصد رشد کرد و رقم ۴۳۳هزار و ۱۳۱واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۷۶هزار و ۳۴۱واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۴۲هزار و ۷۲واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۴۷۹هزار و ۴۹۶واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۳۷۰هزار و ۶۸۷واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۳۲درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۱۷۹درصد رشد همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا