بین الملل

فروش خانه های جدید در لندن به خاطر قرنطینه‌های کرونا کاهش یافت

فروش خانه‌های نوساز در لندن در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ به ۴۱۹۰ واحد رسیده بود که ۲۷ درصد نسبت به ۲۰۱۹ کاهش داشت و در حال حاضر سرمایه‌گذاران تمایلی به ساخت آپارتمان‌های جدید ندارند.

 به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از بلومبرگ، فروش خانه‌های جدید در لندن به خاطر کاهش تقاضا در نتیجه قرنطینه‌های کرونا کاهش یافته و سرمایه‌گذاران تمایل به ساخت آپارتمان ندارند.

 آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی.

همچنین بخوانید

 فروش خانه‌های نوساز در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ به ۴۱۹۰ واحد رسیده بود که ۲۷ درصد نسبت به ۲۰۱۹ کاهش داشت.

 تمایل به خرید آپارتمان در پایتخت انگلیس علی‌رغم رونق بازار مسکن در سراسر این کشور پایین آمده است. به تعویق افتادن پرداخت مالیات‌ها و کاهش تقاضا باعث تقویت رشد ارزش خانه به بالاترین رقم طی ۶ سال گذشته شده است. ساخت و سازهای جدید به خاطر کاهش اقدامات حمایتی از سازندگان متوقف شده است و بیشتر ساکنین لندن در بحبوحه ادامه همه‌گیری ویروس کرونا تمایلی به شهرنشینی ندارند.

صنعت رویکرد محتاطانه ای نسبت به سرمایه‌گذاری در مسکن در پیش گرفته است که تاثیر آن بیشتر در مرکز لندن دیده می‌شود یعنی بازاری که مخصوصاً وابسته به مسافرت های بین المللی است و این سفرها طی همه‌گیری کرونا متوقف شده‌اند.

 لندن در سال گذشته میلادی شاهد کمترین آغاز ساخت و ساز طی یک دهه گذشته بود و کمترین تعداد خانه در این شهر از ۲۰۱۱ به فروش رسید. بر اساس نرخ فعلی مرگ و میر، اگر هیچ پیشرفتی حاصل نشود ۲.۹ سال طول می‌کشد تا تمام خانه‌های فروخته نشده به فروش برسند.

 انتهای پیام/۴۸

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا