بورسبورس اوراق

فیروزی پوربادی: دولت جلوی پایمال شدن اعتماد مردم به بازار بورس را بگیرد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که از دولت انتظار می رود تا با بهره گیری از راهکارهای کارشناسی جلوی پایمال شدن اعتماد مردم به بازار سرمایه را گرفته و رضایت مردم را جلب کند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت انجام اقدامی عاجل برای ساماندهی بازار بورس، بیان کرد: متاسفانه وضعیت رخ داده در بازار بورس باعث بی اعتمادی مردم به بازار سرمایه شده و قطعا این بی اعتمادی به اقتصاد کشور صدمه خواهد زد. عده ای راه را برای ورود مردم به بورس و جمع آوری نقدینگی از بازار باز کردند اما نتیجه اعتماد مردم به بازار سرمایه ضرر و زیان شد.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برنامه ریزی دقیق و کارشناسی برای صیانت از سرمایه های مردم در بازار بورس انجام نشده بود، از دولت انتظار می رود با تمرکز بر این موضوع و بهره گیری از راهکارهای کارشناسی جلوی پایمال شدن اعتماد مردم را در بازار سرمایه گرفته و رضایت مردم را جلب کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس نیز نسبت به این موضوع حساسیت بالایی داشته و تاکنون چندین جلسه با حضور رئیس مجلس، وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس برگزار شده است. قطعا مجلس از تمام ابزارهایی که در دست دارد برای ساماندهی بازار سرمایه و رضایت مردم استفاده خواهد کرد.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: بازار سرمایه فرصت خوبی برای جذب نقدینگی موجود در بازار و سامان دادن به اقتصاد کشور در مسیر توسعه و تولید است. ضروری است که با برنامه ریزی و گام های کارشناسی جلوی تخریب اعتماد مردم به این بازار و ضرر و زیان مردم گرفته شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا