بانک و بیمهبیمهپرداخت الکترونیکویدئو

لینک بازاریابی دیجیتال؛ سرویس جدید اکوسیستم همراز بیمه رازی برای نمایندگان

ابزارهای بازاریابی دیجیتال، از مهم‌ترین امکاناتی هستند که فعالان کسب‌وکارها، نیاز و ضرورت آن را در این روزها درک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، شبکه فروش شرکت‌های بیمه نیز برای به‌روزرسانی خدمات خود و ارائه آن‌ها به مشتریان، حضور در دنیای دیجیتال و استفاده از ابزارهای محبوب و پرکاربرد را در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین شرکت بیمه رازی در جهت توسعه و روزآمد کردن نمایندگان خود، اقدام به ایجاد ابزارهای بازاریابی دیجیتال برایشان کرده است. لینک بازاریابی سرویسی است که نمایندگان از طریق آن مشتریان خود را افزایش داده و با کد نمایندگی خود، خدمات بیمه‌ای موردنظر ایشان را ارائه می‌کند.

برای استفاده از لینک بازاریابی، نمایندگان بیمه رازی با مراجعه به قسمت تنظیمات اپلیکیشن همراز و انتخاب گزینه «تولید لینک بازاریابی» می‌توانند لینک اختصاصی خود را از طریق هر سرویس پیام‌رسانی که امکان دسترسی به آن را دارند به مشتریان خود ارسال کنند. کد نمایندگی نماینده بیمه رازی پس از تأیید بیمه‌گذار به‌صورت خودکار به‌عنوان نماینده ترجیحی در اپلیکیشن همراز مشتری نمایندگی ثبت می‌شود.

درصورتی‌که تلفن همراه مشتری دارای سیستم‌عامل اندروید باشد و اپلیکیشن همراز را داشته باشد، نام و کد نمایندگی در اپلکیشن به مشتری نمایش داده می‌شود که با تأیید اطلاعات از طریق مشتری، کد معرف به‌روزرسانی خواهد شد و اگر خدمتی با اپلیکیشن همراز انجام شود با نام نمایندگی موردنظر ثبت خواهد شد.

همچنین اگر سیستم‌عامل تلفن همراه مشتری iOS باشد و اپلیکیشن همراز را نصب نکرده باشد در صفحه وب، نام و کد نمایندگی نمایش داده می‌شود و در همین صفحه لینک‌های دانلود اپلیکیشن نیز وجود دارد. کاربر با نصب اپلیکیشن مجدداً لینک فرستاده‌شده را بازکرده و وارد اپلیکیشن می‌شود و با تأیید اطلاعات نماینده، کد نماینده معرف به نام نماینده موردنظر ثبت خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا