بانک و بیمهبیمه

هم اندیشی روسای شعب استانی آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان و مدیرعامل بیمه میهن

دومین جلسه هم اندیشی فعالیت ها و عملکرد شعب تبریز، ارومیه، اردبیل و زنجان امروز با حضور روسای این شعب و مدیرعامل و معاونان و مدیران ایشان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه میهن، در این جلسه دکتر مصطفوی مدیرعامل از تلاش ها و اقدامات جاری همکاران شعب قدردانی کرد و از رویکرد شرکت برای ایجاد تسهیلات رفاهی و ترمیم حقوق همکاران جهت بهبود مسائل معیشتی آنان خبر داد.

مدیران شعب نیز در این نشست گزارش عملکرد نه ماهه خود را برای مدیرعامل و مدیران این شرکت ارائه کردند و سپس به بیان مسائل و خواسته های خود برای پیشبرد بهتر امور شرکت پرداختند.
در این برنامه که آقایان گشادرو معاون فنی و صمدی فر مدیر امور شعب نیز حضور داشتند، دکتر مصطفوی بر بهبود عملکرد شعب، استفاده از ظرفیت های استانی برای جذب پرتفوی درآمدزا و سودآور، توسعه شبکه فروش برای بازاریابی و فروش و نیز جذب افراد کارآمد و ذی نفوذ به عنوان نماینده برای تقویت شعبه و شرکت تاکید کرد و خواستار توجه به راهبردها و اصول حرفه‌ای در روند فعالیت‌ها، پویایی و نفوذ هرچه بیشتر در بازار و ارتقای جایگاه بیمه میهن در سطح کشور شد. گفتنی است برنامه وبیناری به ‌صورت مستمر در روزهای آینده با سایر شعب نیر برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا