بورسبورس اوراق

نماد سرمایه‌گذاری قندی در بازار پایه فرابورس درج شد

شرکت سرمایه‌گذاری قند تربت حیدریه به عنوان دویست و پنجاه و سومین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت فرابورس ایران اعلام کرد: با عنایت به ملغی شدن بند ۵ ششصد و سی و یکمین صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۲۱ اسفند سال گذشته، در خصوص اصلاحات مرتبط با ایحاد تابلوی توافقی بازار سوم و به استناد ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت سرمایه‌گذاری قند تربت حیدریه(سهامی عام) به عنوان دویست و پنجاه و سومین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که در تاریخ ۱۹ تیرماه سال ۹۵ با شماره ۱۱۴۴۰ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی “قتربت” در گروه قند و شکر، زیرگروه تولید شکر روی تابلوی فرابورس نشسته است.

شایان ذکر است مطابق اطلاعیه شرکت فرابورس معاملات اوراق بهادار شرکت‌های درج شده در این تابلو صرفا طی یک جلسه معاملاتی در هر هفته به صورت حراج پیوسته و در محدوده دامنه نوسان یک درصد نسبت به قیمت پایانی در آخرین جلسه معاملاتی قبل قابل انجام است.

همچنین انجام معاملات برخط، به استثنای انجام معاملات برخط گروهی توسط کارگزاران در نمادهای معاملاتی مربوط به  ناشران درج شده در این تابلو مجاز نمی‌باشد.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا