بانکبانک و بیمه

حمایت۱۱۰۰میلیاردی بانک کشاورزی از کارخانه تولید انواع آب میوه

بانک کشاورزی با اعطای تسهیلاتی به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت عالیفرد نقش موثری در حمایت از تولید و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، صنعت نوشیدنی یکی از صنایع فعال در ایران است .و تولید انواع آب میوه از مهم ترین و پیشرفته ترین حلقه های زنجیره غذایی کشاورزی است که در بازار مصرف از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

یکی از برندهای معتبر صنایع تولید انواع آبمیوه در کشور، شرکت عالیفرد واقع در شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه استان مرکزی است که با فضای تولیدی ۴ هکتار، نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور دارد و سهم عمده ای را در بازار آب میوه کشور در اختیار دارد.

این بانک با اعطای تسهیلاتی به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت عالیفرد نقش موثری در حمایت از تولید و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است. بر اساس این گزارش ،این واحد تولیدی در  فضایی به مساحت ۴هکتار با ظرفیت تولید ۵۷۵هزارو ۵۰۰ تن در سال زمینه اشتغال ۸۵۰ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید:، تولید آب میوه، نکتار، نوشیدنی میوه ای و گیاهی بدون گاز، نوشابه گازدار،آبجو بدون الکل( ماء الشعیر)، شربت میوه و نوشیدنی میوه ای گازدار  به عنوان مهمترین محصولات  سن ایچ ،شریسا، فروتی، کول،مالت، میکس، هاسکی و اسموتی ،سهم عمده ای از سبد غذایی مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا