صنعت، معدن، تجارت

۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور انبار شده است

اصفهان – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از انبار شدن ۵ میلیون تن کالای مورد نیاز بازار در بنادر کشور خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس تابش ظهر پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اصفهان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه تأمین مایحتاج مردم همواره در اولویت بوده و در این زمینه همه توان خود را برای این امر به کار گرفته‌ایم، اظهار داشت: نظارت جدی برای این امر در سطح استان‌ها شدت گرفته و با هر نوع احتکار به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر روند عرضه کالا و همچنین کیفیت محصول ارائه شده توسط بازرسان وزارت صمت، وزارت بهداشت، سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر نهادهای نظارتی انجام می‌شود، اضافه کرد: برای تشدید نظارت‌ها سامانه برخط بین این نهادها راه‌اندازی شده با هر گونه تخلف در کمترین زمان ممکن برخورد شود.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تاکید بر اینکه برخورد جدی با تخلفات با هدف جلوگیری از افزایش تخلف انجام می‌شود، اضافه کرد: از سویی باید ارتباط سازنده بین جهاد کشاورزی و سازمان صمت برای تسریع در تأمین نیازهای بازار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور انبار شده است، ادامه داد: بر این اساس به لحاظ پشتوانه کالا هیچ مشکلی نداریم و این کالاها برای خرید شب عید نیز کفایت می‌کند.

تابش با اشاره به امتیازدهی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان به شرکت‌های مختلف گفت: امسال سه شرکت استان اصفهان به ویژه شرکت هلدینگ پارش پندار نهاد به‌عنوان شرکت‌های برتر در شاخص در رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب شده‌اند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا